Wednesday, August 13, 2008

-SEVEN-

Bahasa Melayu
*so not my type wei*

7 fakta tentang saya:
1. Saya suka minum air.=P
2. Saya menghabiskan duit untuk membeli handbags-beg tangan laa..ish
3. Saya suka pakai eyeliner.( sorry i don't know what's eyeliner in malay)
4. Saya tak pernah baca satu buku pun dalam tahun ini.
5. Saya sering ketawa terbahak-bahak;laughter is the best medicine=)
6. Saya tidak tahu bercakap dalam bahasa Cina.
7. Saya mementingkan wajah sendiri.

7 perkara yang menakutkan saya:
1. buku.
2. jerawat.
3. pisau buah-buahan (it'll shred my flesh away=/)
4. gadis lala.
5. orang yang suka marah.
6. orang yang suka nangis.
7. BO (body odour) lol.

7 lagu buat masa sekarang:
1. I'm yours-Jason Mraz
2. Aku kepunyaanmu- Yason Mohd Raz
3. ...
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...

7 perkara yang selalu saya sebut:
1. shut up
2. yorr
3. i don't wanna friend you! *so childish rite* lol.
4. ish
5. sheesh
6. very funny!
7. whatever

7 perkara yang amat bernilai:
1. Jesus
2. Bible
3. telefon bimbit
4. muzik
5. botol air
6. kalkulater
7. koleksi beg tangan

7 kali pertama dalam hidup saya:
1. pertama kali tag.
2. pertama kali tag dalam melayu.ish
3. tidur selama 15jam selama dua hari
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...

7 orang yang bertuah:
1. Charlotte
2. Poh Leong
3. Su Vien
4. Jessica Soo
5. Cynthia
6. Jas Min
7. Jasmine

ish.sangat menyusahkan=P
my bm sucks rite.biasa..
-good night-




ooo.i can't help it but love it.=)

No comments: